top of page

Klachtenregeling

Klachtenregeling VeriMark

​

1. Inleiding
VeriMark streeft naar hoogwaardige dienstverlening. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u een klacht indienen volgens deze klachtenregeling.

​

2. Indienen van een klacht
Een klacht kan schriftelijk worden ingediend via e-mail of per post. Vermeld daarbij:

  • uw naam en contactgegevens;

  • een duidelijke omschrijving van de klacht;

  • eventuele relevante gegevens, zoals een factuurnummer of datum van de dienstverlening.

​

3. Behandeling van de klacht

  • Binnen vijf werkdagen na ontvangst ontvangt u een bevestiging van uw klacht.

  • Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk te behandelen. Indien dit niet mogelijk is, informeren wij u over de verwachte afhandelingstermijn.

​

4. Oplossing en afwikkeling

  • VeriMark zal in overleg met u zoeken naar een passende oplossing.

  • Indien u niet tevreden bent met de uitkomst, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke derde partij of juridische instantie, afhankelijk van de aard van de klacht.

​

5. Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de klacht.

​

6. Contact
Voor het indienen van een klacht of meer informatie over deze regeling kunt u contact opnemen met VeriMark via info@verimark.nl

bottom of page