

Klachtenregeling
Klachtenregeling VeriMark
​
1. Inleiding
VeriMark streeft naar hoogwaardige dienstverlening. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u een klacht indienen volgens deze klachtenregeling.
​
2. Indienen van een klacht
Een klacht kan schriftelijk worden ingediend via e-mail of per post. Vermeld daarbij:
-
uw naam en contactgegevens;
-
een duidelijke omschrijving van de klacht;
-
eventuele relevante gegevens, zoals een factuurnummer of datum van de dienstverlening.
​
3. Behandeling van de klacht
-
Binnen vijf werkdagen na ontvangst ontvangt u een bevestiging van uw klacht.
-
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk te behandelen. Indien dit niet mogelijk is, informeren wij u over de verwachte afhandelingstermijn.
​
4. Oplossing en afwikkeling
-
VeriMark zal in overleg met u zoeken naar een passende oplossing.
-
Indien u niet tevreden bent met de uitkomst, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke derde partij of juridische instantie, afhankelijk van de aard van de klacht.
​
5. Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de klacht.
​
6. Contact
Voor het indienen van een klacht of meer informatie over deze regeling kunt u contact opnemen met VeriMark via info@verimark.nl